23 lipca 2013

30 Day Writing Challenge!

Po krótkim, właściwie nieistniejącym namyśle, postanowiłam podjąć się jakże trudnego wyzwania! Czeka mnie 30 dni pisania! Oczywiście tematyką pozostanie EXO, a najlepsze z powstałych wtedy krótkich opowiadań zostaną rozwinięte do dłuższych one shot'ów albo nawet wielopartówek.
Nie mam zamiaru zawalać Was codziennie nowymi wpisami na tym blogu, dlatego wszystkich zainteresowanych moim challenge'm zapraszam na:
PSYCHO EXO WRITING CHALLENGE

Trzymajcie za mnie kciuki, bo zaczynam już niebawem. <3
I nie martwcie się! W ten sposób rozruszam swoją wenę, a to oznacza... comeback "Karalucha"...?

13 komentarzy:

  1. comeback "Karalucha" tak bardzo chcę omo ;;

    OdpowiedzUsuń
  2. 30 dni pisania?
    Hm... Może sama coś takiego zrobię. Moje blogi zdechły jak przejechana żaba xd
    Powodzenia, Kiyoto :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak, tak! Wlasnie skonczylam czytac 5 cześć Karalucha i nie mogę się juz doczekac kolejnych rozdzialow! Mam nadzieje, ze ukażą się niebawem :) Pracuj ciężko, hwaiting!

    OdpowiedzUsuń
  4. tak, tak, dajesz Karalucha ;w;

    OdpowiedzUsuń
  5. Wreszcie karaluch *-* nie mogę się doczekać~`

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojej, Karaluch! Jak się cieszę ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Nominowałam cię do Libster Award: http://kpopfanfictionpl.blogspot.com/2013/09/libster-award.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam,

    zwracam się z uprzejmą prośbą o pomoc w promowaniu Magazynu Asia on Wave, który jest jedynym pismem w Polsce, traktującym nie tylko o Japonii, ale i o innych krajach azjatyckich.

    Nie prosimy o nic wygórowanego, jedynie o wspomnienie na stronie/facebooku o naszym magazynie, wstawienie zdjęcia i odnośnika do strony internetowej.

    To jeden z ostatnich apeli, aby utrzymać się na polskim rynku i dalej móc pisać o tym, co nas interesuje. To wszystko dla fanów, taka jest nasza dewiza. Kto wie, może i z Waszym ukochanym zespołem uda się przeprowadzić wywiad?

    Proszę o odpowiedź.

    Pozdrawiam

    Justyna Wypiorczyk
    Dziennikarz
    ----------------
    STRONA OFICJALNA: http://magazyn-aow.pl/
    E-MAIL: info@magazyn-aow.pl
    FACEBOOK: http://www.facebook.com/MagazynAoW

    OdpowiedzUsuń
  9. Cześć :) Gratuluję postanowienia, życzę owocnej weny.
    Apropo, moja koleżanka też pisze i publikuje tutaj: http://www.asianfanfics.com/story/view/735050/happy-birthday-exo-luhan-sehun-hunhan-ot12

    Główny pairing to Hunhan, ale jest też wiele zabawnych scenek z resztą chłopaków z Exo. Polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. już nie mogę się doczekać kolejnego rozdziału, bo opowiadanie jest genialne! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Wieeeelka szkoda, że od dwóch lat nie ma nic nowego, naprawdę lubię ten blog piszesz tak inaczej ale w pozytywnym sensie lubię karalucha specyficzne menel-bogacz że tak to sobie śmiem nazwać.. kurczę wróć i dokończ to ;-;

    OdpowiedzUsuń
  12. Mocne... Trzy lata? Naprawdę... Ten powrót jest fenomenalny. A szkoda. Polubiłam karalucha.

    OdpowiedzUsuń