11 czerwca 2013

Alive! :D

Pewnie stęskniliście się za mną trochę, co? xD Nie martwcie się, ja ciągle żyję, a razem ze mną żyje ten blog jak i wszystkie ff, które się na nim znajdują! Moja nieobecność i brak nowych postów jest spowodowana problemami w szkole, ale jak większość z Was zauważy - szkoła już się kończy, co oznacza, że Kiyo odpowiedzialna za allhany i nekrofilskie cheny wróci już niedługo! <3
I na pewno w najbliższym czasie możecie się spodziewać:
- TaoHun'a (oneshot)
- I części "Pokuszenia"
oraz
- VI części "Karalucha"

Ślijcie mi wsparcie, którego potrzebuję, a czekać długo nie będziecie musieli! <3
Hwaiting!

9 komentarzy:

  1. O Jezu jak się ciesze że żyjesz! Rozumiem szkoła...-,- męczarnia. A wiec czekam najbardziej na Karalucha! taaak! xD Hwaitoing ^^
    G.G

    OdpowiedzUsuń
  2. TAOHUN - MOJE MODLITWY ZOSTAŁY WYSŁUCHANE <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Już się bałam, że zawiesiłaś bloga...
    KARALUCH!! Nareszcie! Boże, kocham Cię!I nie mogę się doczekać :P

    OdpowiedzUsuń
  4. w końcu ;A;
    TaoHun, omg. ;;'

    OdpowiedzUsuń
  5. no ba, że się stęskniliśmy. Nah, nie mogę się doczekać Karalucha hsfjhdsbgsd *U*
    wenywenywenywenyweny ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Matko, piszesz po prostu GENIALNIE!!!
    przeczytałam wszystkie ff w 2 dni, ale tylko dlatego, że byłam trochę zajęta ;;;;;;;;;;;;
    właśnie skończyłam "karalucha", tak mnie wciągnął ♥♥♥
    Hwaiting!!! ^^

    OdpowiedzUsuń